Close
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

- Milyen fizetési lehetőségeim vannak a rendelt terkmék(ek) kifizetésére?

  • Házhoz szállítás:
    - készpénzes fizetés a szállító futárnak
    - onlie bankkártyás fizetés rendeléskor
    - előre utalás
  • Személyes átvétel kirendeltségeinken:
    - átvételkor készpénzben vagy bankkártyával
    - online bankkártyás fizetés rendeléskor
    - előre utalás
  • Személyes átvétel postán illetve postapontokon (MOL, COOP)
    - átvételkor készpénzben vagy bankkártyával
    - online bankkártyás fizetés rendeléskor
    - előre utalás

- Nem megfelelő fizetési lehetőséget választottam! Mi a teendő?

- Online bakkártyás fizetés hogyan történik:

  • Átirányítjuk az UniCredit Bank biztonságos fizetési felületére, a tranzakció ott történik

- Az előre utalásos fizetés hogyan történik?

  • Emailben küldünk egy díjbekérőt
  • A díjbekérő sorszámára hivatkozva Ön átutalja az összeget számlaszámunkra
  • Az összeg beérkezése után kiállítjuk az átutalásos számlát
  • Szállítjuk a rendelést, illetve értesítjük, hogy átvehető

Cég, vállalkozás névre kérném a számlát. Mi a teendőm?

  • Regisztrációkor adja meg a pontos cégadatokat (adószámmal)
  • Ha már magánszemélyként regisztrált, a "Fiókom" menüpontban tud új adatot megadni

- Törölni szeretném a rendelésemet, de már előre kifizettem (online bankkártya, előre utalás)

 

 

Vissza