- Milyen fizetési lehetőségeim vannak a rendelt terkmék(ek) kifizetésére?
- Házhoz szállítás:
- készpénzes fizetés a szállító futárnak
- onlie bankkártyás fizetés rendeléskor
- előre utalás
- Személyes átvétel kirendeltségeinken:
- átvételkor készpénzben vagy bankkártyával
- online bankkártyás fizetés rendeléskor
- előre utalás
- Személyes átvétel postán illetve postapontokon (MOL, COOP)
- átvételkor készpénzben vagy bankkártyával
- online bankkártyás fizetés rendeléskor
- előre utalás
- Nem megfelelő fizetési lehetőséget választottam! Mi a teendő?
- Online bakkártyás fizetés hogyan történik:
- Átirányítjuk az UniCredit Bank biztonságos fizetési felületére, a tranzakció ott történik
- Az előre utalásos fizetés hogyan történik?
- Emailben küldünk egy díjbekérőt
- A díjbekérő sorszámára hivatkozva Ön átutalja az összeget számlaszámunkra
- Az összeg beérkezése után kiállítjuk az átutalásos számlát
- Szállítjuk a rendelést, illetve értesítjük, hogy átvehető
- Cég, vállalkozás névre kérném a számlát. Mi a teendőm?
- Regisztrációkor adja meg a pontos cégadatokat (adószámmal)
- Ha már magánszemélyként regisztrált, a "Fiókom" menüpontban tud új adatot megadni
- Törölni szeretném a rendelésemet, de már előre kifizettem (online bankkártya, előre utalás)
Vissza